sobota, 19 października 2013

Rozdział 16.

OCZAMI CAMI

Wciąż nie mogę uwierzyć w to, co wydarzyło się wczorajszej nocy. Pocałunek, przebieralnia, spotkanie z zespołem i cała reszta. Było niesamowicie! Całe to całowanie na oczach wszystkich było słodkie, chociaż mogę powiedzieć, że Marcel wydawał się tym wszystkim zawstydzony. Mam tylko nadzieję, że nie denerwował się za bardzo... W sumie to nie był taki zły.

Przeglądałam dzisiaj youtube w poszukiwaniu filmików z wczorajszego koncertu. Chciałam to przeżyć jeszcze raz i zobaczyć jak wyglądał nasz pocałunek, czy dobrze wypadliśmy, czy było dobrze...

Zauważyłam nowy filmik od The Fray. Kliknęłam na niego i czekałam, aż reklama dobiegnie końca, żeby zobaczyć o co chodzi.

"Cześć wszystkim! Minęło sporo czasu odkąd nakręciliśmy jakiś filmik dla was, ale jest sprawa i musicie nam pomóc. Wczoraj po koncercie, Isaac usłyszał śpiew jakiejś dziewczyny w naszej przebieralni."

Wcisnęłam pauzę. CO? Czy ja dobrze usłyszałam? Serce zaczęło mi mocniej bić, miałam wrażenie że zaraz eksploduje i wyraźnie słyszałam jego bicie.

Oni o mnie mówią.

O MNIE.

Mogę się założyć, że chcą mnie aresztować za wtargnięcie. O Boże. Aresztują mnie. Wpakowałam się w niezłe kłopoty.

Kiedy milion myśli przelatywało mi w głowie, zauważyłam, że ręce zaczęły mi się trząść niekontrolowanie.
Wcisnęłam start, żeby zobaczyć co jeszcze mówili.

"Nie bój się, nie jesteś w tarapatach." Och, dzięki ci panie! "Chcemy usłyszeć twój śpiew." Czekajcie. Co? Cofnęłam, by odsłuchać ponownie ten fragment. "Chcemy usłyszeć twój śpiew." A jednak dobrze usłyszałam. The Fray chce usłyszeć jak śpiewam! "Więc, ogłaszamy konkurs, tak jakby... Chodzi o to, że chcemy odnaleźć tę tajemniczą dziewczynę. Jeśli jesteś tą o której mówimy, umieść swoje nagranie jako odpowiedź do tego video. Również, jeśli znacie tę dziewczynę, dajcie nam znać. Chcemy jej wysłać podpisaną przez nas gitarę." Podnieśli dokładnie tę, na której grałam. "W takim razie zaczynajmy i prosimy o pomoc w odnalezieniu tajemniczej! Dzięki za oglądanie, trzymajcie się!"

BożeBożeBożeBoże!!! Im naprawdę o to chodzi! Oni chcą mnie usłyszeć! To się nie dzieje naprawdę.
Przecież nie jestem wcale taka dobra, mam rację?
Natychmiast wybrałam numer do Marcela i wcisnęłam zieloną słuchawkę.

"Marcel!" Krzyknęłam jak tylko odebrał.

"Co? Co się stało? Wszystko w porządku?" Pytał zdenerwowany.

"THE FRAY MNIE SZUKAJĄ!!! Umieścili video na youtube w którym mówią, że chcą usłyszeć jak śpiewam, ale za bardzo boje się dodawać filmik jak śpiewam i nie wiem co robić i dostanę gitarę z autografami i-"

Przerwał mi zanim dokończyłam "Cami, zwolnij. Nie zrozumiałem ani słowa z tego co przed chwilą powiedziałaś."

Wyjaśniłam mu wszystko, tym razem wolniej.

"Czekaj, daj mi to obejrzeć." Powiedział. Słyszałam jak zbiegł po schodach i jak oglądał filmik.

"Więc oczywiście masz zamiar nagrać odpowiedź do tego, prawda?" Zapytał kiedy skończył oglądać.

"No nie wiem..."

"Cami, musisz to zrobić! Zdajesz sobie sprawę ile będziesz miała możliwości dzięki temu? Możesz spełnić swoje marzenie!"

"To jest moje stare marzenie... Teraz to już bardziej bajka..."

"Cami!"

"Marcel..."

Nie mam pojęcia co robić. Połowa mnie chce, żebym wrzuciła do sieci moje nagranie, a druga połowa tego nie chce. Za bardzo się boję i denerwuję... Ale jak powiedział Marcel, dzięki temu mogą mnie dostrzec inni i różne drzwi staną dla mnie otworem. Szczerze w to wątpię...

Nie dodam żadnego filmiku.

A może powinnam?





-------------
+ za wszelkie błędy w tłumaczeniu przepraszam
Miałam robić zadania i testy z matmy, ale jakoś nie wyszło. Obejrzałam Miasto Kości! AAAAAAAA!!!!!!! PIĘKNY FILM!! <3 Polecam wszystkim!  Więc, jak już skończyłam oglądać to weszłam na neta wszystko poogarniać i stwierdziłam, że może w końcu zabiorę się za tłumaczenie Danger's Back (serio nie mogę złapać weny o.O) no i skończyłam na tym, że przetłumaczyłam wam kolejny rodział Marcela. :)
  Dziękuję za blisko 1000 wyświetleń, jesteście kochani!!

1 komentarz: